RSS-syöte listasta

1 - 10 / 74Sivun koko: 10
Järjestys:: Julkaisuvuosi
Näkymä: Standardimuoto
  1. 2014
  2. E-Pub ahead of print

    Beginning student teachers’ teacher identities based on their practical theories

    Stenberg, K., Karlsson, L., Pitkäniemi, H. & Maaranen, K. 28.01.2014 julkaisussa : European Journal of Teacher Education. 16 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  3. E-Pub ahead of print

    Pupils’ perspectives on the lived pedagogy of the classroom

    Niemi, R., Kumpulainen, K., Lipponen, L. & Hilppö, J. A. 2014 julkaisussa : Education 3-13.

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  4. 2013
  5. Sanahanat auki!: Ideoita ja innostusta kirjoittamiseen

    Myllyntausta, S. & Routarinne, S. 29.11.2013 Jyväskylä: PS-kustannus. 204 Sivumäärä (Taito-sarja)

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosD5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

  6. Säveltämisen monet mahdollisuudet musiikkikasvatuksessa

    Ervasti, M., Muhonen, S. & Tikkanen, R. 29.11.2013 Musiikkikasvattaja: kohti reflektiivistä käytäntöä. Juntunen, M-L., Nikkanen, H. M. & Westerlund, H. (toim.). Jyväskylä: PS-kustannus, s. 246-291 46 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  7. Lasten näkökulmia osallistavasta pedagogiikasta

    Niemi, R., Kumpulainen, K. & Lipponen, L. 06.11.2013 Tutkimusperustaisuus koulussa ja opettajankoulutuksessa. Juuso, H., Lindh, A., Hasari, M., Kumpulainen, K., Lapinoja, K-P., Pirilä, P., Raappana, S. & Tiainen, O. (toim.). Oulu: Oulun yliopisto, Oulun normaalikoulu, s. 45-61 17 Sivumäärä (Suomen harjoittelukoulujen julkaisu)

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  8. Lasten musiikillisen luomisprosessin tukeminen alakoulussa - esimerkkinä sävellyttäminen

    Muhonen, S. 10.2013 Säveltäjäksi kasvattaminen: pedagogisia näkökulmia musiikin luovaan tekijyyteen. Ojala, J. & Väkevä, L. (toim.). Helsinki: Opetushallitus

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (ei vertaisarvioitu)

  9. Enhancing Students’ Motivation towards School Science with an Inquiry-Based Site Visit Teaching Sequence: A Design-Based Research Approach

    Loukomies, A. 2013 Helsinki: University of Helsinki. 156 Sivumäärä (Research report / University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education; !!no. 349)

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosG4 Monografiaväitöskirja

  10. Kolmiäänisiä kokemuksia narratiivisesta opetusmenetelmästä ohjatussa opetusharjoittelussa

    Niemi, R. 2013 Puheenvuoroja narratiivisuudesta opetuksessa ja oppimisessa. Ropo, E. & Huttunen, M. (toim.). Tampere: Tampere University Press, s. 85-103 19 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  11. Narratiivinen opetusmenetelmä alkuopetuksessa

    Niemi, R. 2013 Puheenvuoroja narratiivisuudesta opetuksessa ja oppimisessa. Ropo, E. & Huttunen, M. (toim.). Tampere: Tampere University Press, s. 65-83 19 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  12. Oma ääni ja palautteen antaminen

    Routarinne, S. & Myllyntausta, S. 2013 Kuinka teksti kirjoitetaan omaksi?. Harjunen, E. & Arvilommi, R. (toim.). Helsinki: Äidinkielen opettajain liitto, s. 27-42 16 Sivumäärä (Äidinkielen opettajain liiton vuosikirja; !!vol. 2013)

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (ei vertaisarvioitu)

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 Seuraava