Viikin normaalikoulu alaluokat

RSS-syöte listasta

  1. 2016
  2. Pupils’ Participation in the Finnish Classroom: turning the UN Convention on the Rights of the Child into pedagogical practices

    Niemi, R. L. M., Kumpulainen, P. K. & Lipponen, L. T. 12 toukokuuta 2016 Children's Rights, Educational Research and the UNCRCpast, present and future’, edited by Vicki Coppock & Jenna Gillett-Swan . Symposium Books, s. 81-100

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  3. Vanhenevan miehen runous helpottaa kuin terapeutin istunto: Claes Andersson: Aamu meren rannalla. SIsäänhengitys, uloshengitys. WSOY 2015.

    Vaahtokari, A. P. 26 maaliskuuta 2016 julkaisussa : Kiiltomato.

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuD1 Artikkeli ammattilehdessä

  4. An idealistic view of teaching: teacher students' personal practical theories

    Maaranen, K., Pitkaniemi, H., Stenberg, K. & Karlsson, L. 1 tammikuuta 2016 julkaisussa : Journal of Education for Teaching. 42, 1, s. 80-92 13 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  5. Me nyt 1: Yhteiskuntaoppi : Oppilaan kirja

    Palmqvist, R., van den Berg, M. & Rantala, J. tammikuuta 2016 Helsinki: Edukustannus. 77 Sivumäärä

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosD5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

  6. Me nyt 1: Taitojen vihko

    Palmqvist, R., van den Berg, M. & Rantala, J. tammikuuta 2016 Helsinki: Edukustannus. 96 Sivumäärä

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosD5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

  7. Mennyt 1: Historia : Oppilaan kirja

    Rantala, J., Palmqvist, R. & van den Berg, M. tammikuuta 2016 Helsinki: Edukustannus. 104 Sivumäärä

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosD5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

  8. Mennyt 1: Taitojen vihko

    Rantala, J., Palmqvist, R. & van den Berg, M. tammikuuta 2016 Helsinki: Edukustannus. 92 Sivumäärä

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosD5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

  9. Design and Development of Teaching-Learning Sequence (TLS) Materials Around Us: Description of an Iterative Process

    Loukomies, A., Lavonen, J., Juuti, K., Meisalo, V. & Lampiselkä, J. 2016 Iterative Design of Teaching-Learning Sequences: Introducing the Science of Materials in European Schools. Psillos, D. & Kariotoglou, P. (toim.). Dordrecht: Springer Science+Business Media, s. 201-231 31 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  10. Fostering theory-practice reflection in teaching practicums

    Stenberg, K., Rajala, A. & Hilppö, J. 2016 julkaisussa : Asia - Pacific Journal of Teacher Education. 16 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 ...13 Seuraava