Viikin normaalikoulu alaluokat

RSS-syöte listasta

  1. 2015
  2. Pupils as active participants: Diamond ranking as a tool to investigate pupils’ experiences of classroom practices

    Niemi, R., Kumpulainen, K. & Lipponen, L. 05.03.2015 julkaisussa : European Educational Research Journal. 14, 2, s. 138–150 13 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  3. Leipäjonoja ja inhottavia ötököitä: Osallistavan pedagogiikan esimerkkejä

    Rajala, A. J., Hilppö, J. A., Stenberg, K., Tiina-Elina, S. & Laura, M. 2015 Näin rakennat monialaisia oppimiskokonaisuuksia. Cantell, H. (toim.). Juva: PS-kustannus, s. 254 10 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (ei vertaisarvioitu)

  4. Opetuksen omakohtaistaminen ja osallistava pedagogiikka

    Rajala, A. J., Hilppö, J. A., Stenberg, K., Tiina-Elina, S. & Laura, M. 2015 Näin rakennat monialaisia oppimiskokonaisuuksia. Cantell, H. (toim.). PS-kustannus, s. 97-109 254 Sivumäärä (Opetus 2000)

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaB2 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (ei vertaisarvioitu)

  5. 2014
  6. E-Pub ahead of print

    Validation and further validation of a measure of creative identity among USA and Finland pre-service music teachers

    Muhonen, S. & Clint, R. 05.12.2014 julkaisussa : British Journal of Music Education. BME:9455237

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  7. The joys and challenges of adopting new technologies in the work community - an educational perspective

    Muhonen, S. & Myllyviita, A. 15.09.2014 Research-based school and teacher education: Publication of Finnish teacher training schools 2014. Juuso, H., Lindh, A., Hasari, M., Kumpulainen, K., Lapinoja, K-P., Pirilä, P., Raappana, S. & Tiainen, O. (toim.). Oulu: Oulu University Teacher Training School, s. 56-72 17 Sivumäärä

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  8. E-Pub ahead of print

    Pupils’ documentation enlightening teachers’ practical theory and pedagogical actions

    Niemi, R., Kumpulainen, K. & Lipponen, L. 08.09.2014 julkaisussa : Educational Action Research.

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  9. Beginning student teachers' teacher identities based on their practical theories

    Stenberg, K., Karlsson, L., Pitkaniemi, H. & Maaranen, K. 03.04.2014 julkaisussa : European Journal of Teacher Education. 37, 2, s. 204-219 16 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  10. Children’s views on participatory pedagogy

    Niemi, R., Kumpulainen, K. & Lipponen, L. 2014 Research-based school and teacher education. Publication of Finnish teacher training schools.. Juuso, H., Lindh, A., Hasari, M., Kumpulainen, K., Lapinoja, K-P., Pirilä, P., Raappana, S. & Tiainen, O. (toim.). Oulu: University of Oulu. Oulu University Teacher Training School., s. 40-55 15 Sivumäärä (Publication of Finnish teacher training schools)

    Julkaisu: Julkaisu kirjassa/kokoomateoksessaA3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa (vertaisarvioitu)

  11. Envisioning imaginary spaces for musicking: Equipping students for leaping into the unexplored

    Juntunen, M-L., Karlsen, S., Laes, T., Kuoppamäki, A. & Muhonen, S. 2014 julkaisussa : Music Education Research. 16, 3, s. 251-266 16 Sivumäärä

    Julkaisu: ArtikkelijulkaisuA1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

  12. Out and About 3 Opettajan opas

    Logan, A., Mery, M., Lamu, E. & Rouhiainen, H. 2014 Helsinki: Edukustannus.

    Julkaisu: Kirja/kokoomateosD5 Oppikirja, ammatillinen käsi- tai opaskirja taikka sanakirja

Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Seuraava